Comunicat de la Federació Catalana de Basquetbol. Ajornat l'inici de totes les competicions

Publicat 15 d'octubre de 2020. 10.03 hores. -Webmaster-.

La Federació Catalana de Basquetbol ha fet oficial una mesura que ahir ja avançava la UFEC (Unió de Federacions de l'Esport Català) i que consta de l'aturament de les competicions oficials en categoria amateurs. Aquest es el comunicat:

Seguint les indicacions i recomanacions de la Secretaria General de l'Esport i de l'Activitat Física així com de les autoritats sanitàries, la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) ajorna l'inici de totes les seves competicions, d'àmbit català, durant 15 dies i dins les mesures extraordinàries per contenir l'expansió de la pandèmia causada per la Covid-19. Aquest ajornament afectarà, cada cap de setmana, a 1.000 partits i un total de 30.000 participants.

Aquesta decisió s'ha pres dins la situació d'excepcionalitat a causa de la Covid-19, i tot seguint les recomanacions de les autoritats competents; revisable segons l'evolució de la situació epidemiològica per coronavirus. La mesura però, no afectarà a la pràctica i desenvolupament dels entrenaments dels equips dins els seus clubs. Els Campionats de Catalunya com els Campionats de Promoció arrencaran, si les autoritats així ho indiquen i autoritzen, el cap de setmana del 31 d'octubre i 1 de novembre amb la disputa de la 3a jornada i 1a jornada respectivament.

"La Federació Catalana de Basquetbol seguirà en contacte amb els representants de la Secretaria General de l'Esport i de l'Activitat Física i es mantindrà atenta a qualsevol altre recomanació que s'indiqui per part d'ella o de les autoritats competents. "

Fotografia: FCBQ

Una vegada més demanem als clubs afiliats comprensió, responsabilitat i col·laboració davant aquestes mesures que són en benefici de tots i totes.

fondo1.jpg